خط مشی کیفیت

 

  شرکت صنایع ریخته‌گری ایران خودرو خط مشی کیفیت خود را در راستای حضور در بازارهای جهانی، دستیابی به کیفیت و خدمات در سطح استانداردهای ملی و جهانی و به منظور کسب حداکثری رضایت و خلق ارزش برای مشتریان و تحقق سیاست‌های ذینفعان قرار داده است.

 

  ما در شرکت صنایع ریخته گری ایران خودرو بر این باوریم که:

  • چیزی جزبهترین‌ها را برای ذینفعان خود (سهام‌داران، مشتریان، کارکنان، جامعه و…) نمی‌خواهیم، بر این اساس در تلاشیم با بهبود مستمر، بالاترین ارزش را خلق کنیم.
  • انطباق فعالیت و تولید محصولات با مقررات، قوانین، استانداردها و سیستم‌های کیفیت.
  • تولید و فروش محصولات در بازارهای جهانی با خلاقیت و مشارکت فعال کارکنان و با توسعه سرمایه های انسانی از راه افزایش دانش، انگیزش و رضایت کارکنان در جهت ارتقا کیفیت و آموزش مستمر منابع انسانی.
  • کاهش اتلاف‌ها در تولید با ارتقا بهره‌وری، انعطاف‌پذیری برای تحویل به موقع محصول با رویکرد کاهش ضایعات و توقفات (وفاداری به مشتری).
  • تلاش در جهت پیشگیری از آلودگی زیست محیطی با انتخاب راهکارهای مطلوب و مقرون به صرفه اقتصادی و علمی.
  • تلاش در جهت بکارگیری روش‌هایی جهت بهینه‌سازی مصرف، استانداردسازی و بهبود مستمر در مدیریت انرژی.
  • توسعه تفکر فرآیندی فرهنگ کیفیت در سازمان با مشارکت کارکنان جهت استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع.

 

به منظور حرکت در چارچوب سیاست‌های کیفی تعیین شده، تمامی فرآیندهای موثر بر کیفیت محصولات را، شناسایی و تحت کنترل سیستم‌های مدیریت کیفیت بر مبنای IATF 16949:2016 طرح ریزی و به صورت اثر بخش به اجرا در می آوریم.
مدیریت ارشد شرکت ضمن مسئولیت تدوین، نشر و درک کامل خط مشی کیفیت توسط کارکنان و تعهد به حفظ و نگهداری و توسعه سیستم، برای حصول اطمینان از نحوه اجرای اثربخش سیستم مذکور در سازمان، یک نفر از مدیران و یا کارشناسان مجرب شرکت را به عنوان نماینده مدیریت در سیستم های کیفیت انتخاب می‌نماید.

 

                                                                                             بهنام ولی نژاد                                          

                                                                                                      مدیرعامل